Selamat Datang

Tuesday 14 February 2012

~SALAM MAULIDUR RASUL 1433H~

Pada 10 Februari 2012, Panitia Pendidikan Islam SKPP18(1) telah mengadakan Majlis Maulidur Rasul 1433H dan Perasmian Blog Panitia Pendidikan Islam SKPP18(1).

Alhamdulillah, dengan adanya majlis seperti ini kita dapat menerapkan rasa cinta murid-murid kepada Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W. Kami mengucapkan tahniah kepada pemenang-pemenang sepanduk, selawat paling bersemangat, perarakan berdisiplin, penulisan khat, busana muslim dan muslimah serta Tokoh Maulidur Rasul 1433H.

Dikesempatan ini kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru-guru yang telah bersama-sama menjayakan majlis ini dan kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Yang Berhormat Mulia Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor,Ahli Parlimen Putrajaya, PIBG SKPP18(1), Koperasi SKPP18(1), Kantin SKPP18(1), guru-guru SKPP(1), ibubapa/penjaga dan semua murid yang telah memberi sumbangan dalam menjayakan majlis ini. Semoga sumbangan yang diberikan akan mendapat rahmat disisi Allah Subhanahu Wa Ta'ala. Amin Ya Rabbal 'Alamin.
Taklimat dari Ustaz Saiful Afzan bin Abd Rasyid


Wakil PIBG SKPP18(1) En. Shamsudin (kiri)


Murid bersarapan sebelum berarak


Perarakan Maulidur Rasul 1433H





Pelancaran Blog Panitia Pendidikan Islam SKPP18(1)

Persembahan Nasyid

Ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Idzhar bin Jumali
(Motivator & Artis Kumpulan Nowseeheart)

Tokoh Maulidur Rasul 1433H yang disandang oleh adik Nur Izzah (6 Berlian)


Sumbangan makan tengahari oleh Ahli Parlimen Putrajaya

Guru-guru GPI dan j-QAF bergambar bersama penceramah